Fornøyde kunder

I administrasjonen ved Nøtterøy Golfbane har vi en meget travel hverdag. Vi jobber hele tiden for at vi skal få en enklere hverdag.Smartsync er et supert system for oss hvor vi kanlaste ned mail uansett hvor i verden vi er. Vi er alltid oppdatert på våre kalendere,dette er spes. viktig for oss slik at ikke har dobbelt bookinger.Har vi spørsmål om bruk av systemet eller andre faglige spørsmål er det enkelt å få hjelp når man kontakter kontoret til smartsync. De er tolmodige og hjelper oss alltid med support.

Kari Augerud
Daglig leder
Nøtterøy Golfklubb

Smartsync har gitt oss en løsning som gjør vår hverdag veldig mye enklere. Nå er vi alltid oppdatert, det være seg via PDA, Laptop, stasjonær pc eller via webmailen. Aldri mer backup av innboks, mellomlagring på minnepenn, overflytting av eposter hit og dit, ”dobbellesing” av eposter, etc. Alt er alltid oppdatert med siste endring, uansett hvor du gjør dette i fra! Felles kontaktdatabase er også en utmerket funksjon. Det er enkelt å sette opp og får man problemer er supporten til Smartsync rask å få tak i og har så langt løst alle våre utfordringer.

Det negative? At vi ikke har hatt dette før.

Atle Wigum
Direktør
ELTA Gruppen.com

Vi i Norges Takst AS på Lørenskog i Akershus har brukt Smartsync siden 2007 og kan trygt anbefalle dette produkt/firma videre.
Smarsync løste vårt problem enkelt og forenkler vår hverdag når vi er på farten. Oversikt og effektivitet er stikkord. Innelegging av nye- og sjekk av eksisterende tidspunkter for takstbefaringer i kalenderen er en stor fordel for oss når vi er ute på farten, samt innlegging av nye eiendomsmeglerkunder på mobiltelefon kan ikke bli lettere.
Nå slipper privatkunden, eiendomsmegleren og hans kunde vente til vi er på kontoret for å se når vi kan kommer med et tidspunkt som passer. Vi løser det der og da. Og når vi ankommer kontoret ligger alt ferdig lagt inn på PC-en.

Service og oppfølging er upåklagelig fra smartsync og vi må si oss meget fornøyd.
Bestandig stilles det opp hvis vi står fast med hva det skulle være eller lurer på noe, også utenfor normale arbeidstider. Det sier jo litt.

Tore Jan Fevang
Daglig leder/Takstmann MNTF
Norges Takst AS